Əsəd Qaraqaplan - Həyat bədbəxtləri bağışlamır!
25.02.13

Murad Köhnəqalanın anatomiyası

Dostumuz Murad Köhnəqalanın bədbəxtliyi ondadı ki, o, həmişə elə bilir hər şeyi, hər yeniliyi ədəbiyyatımızda birinci özü edib. Halbuki, onun elədikləri sadəcə bir söz olaraq keçərli olur, ya da ən yaxşı halda dedikləri “başlanğıc” olaraq qalır. Tarixsə çox amansızdı. O, yalnız sona qədər prinsipial olanları sevər və ancaq danışanlarısa bağışlamaz.
Murad Köhnəqala nə qədər düşünsə ki, bütün yaxşı şeyləri birinci o eləyib, mən də belə düşünürəm ki, o, həm də ən pis şeyləri də birinci edənlərdəndi. Yəni ikitirəlik onun qanındadı.
O, eyni bir şeyi həm söyə, həm də biraz sonra təyifləyə bilər. Həm də yaşının bu çağlarında.
O, eyni bir şeyi “qəti etməyin” deyə bilər, ama biraz sonra bunu nəinki “edin” deyər, həm də birinci özü edər.
Murad Köhnəqala, məsələn, bir zamanlar əlindən öpməyə hazır olduğu adamın bir az sonra qulağını kəsməyə və üzünə tüpürməyə də hazır olar.
Murad öz xalqını, millətini aşağılayar və bir müddət sonra böyük bir xalqsevər və millətsevər kimi ortaya çıxa bilər.
Murad kütləni amansızca qamçılaya bilər, amma bir müddət sonra kütlədən də betər düşünə bilər.
Murad özünü gənc sayıb, gənclərə məsləhət veriməyin mənasız olduğunu da bağıra bilər, amma bir müddət sonra gənclərə məsləhət verməklə qalmaz, onların önünə bir ağsaqqal səddi də çəkməyə hazır olar və yeri gəlsə, onları dediklərini etmədiyinə görə söyüb-təhqir də edə bilər.
Murad “qızlarımız fahişədir” deyə bilər, ama bir müddət sonra namusdan, qeyrətdən ağızdolusu danışa bilər.
Murad özünü anti-mentalitetçi göstərə bilər, amma mental damarına basılanda ilan kimi adamı çala bilər.
O, həm dini mətn, həm də ateist mətn yazan ilk müəllifimizdi.
O, həm dindar ola bilməyən, həm də ateist ola bilməyən yeganə adamdı.
O, nə dinə tapınar, nə də dinsizliyə...
O, məsələn, şifahi təfəkkürlü biri olaraq həmişə özünü yazılı ədəbiyyatda sınamağa cəhd eləyən biridi.
O, məsələn, yaza bilmədiyi böyük mətnlərin qisasını balaca köşə yazılarıyla almaq istəyən biridi.
O, məsələn, içində aşıq ola-ola, aşıqlığa üzdə lağ edən, bu tip şeylərə anektod qoşan biridi.
O, məsələn, doğulduğu torpağın genetik koduna uyğun olaraq başı kəsilmiş ot olmaqdansa, həmişə boyundan yuxarı tullanmaq – “uzun” görünmək istəyən biridi.
O, həmişə söyər və bunu “söz azadlığı” bilər, ama kimsənin onu söyməsinə dözə bilməz və bunu “tərbiyəsizlik” hesab edər...
Amma dedim ya, tarixsə çox amansızdı. O, yalnız sona qədər prinsipial olanları sevər və ancaq danışanlarısa bağışlamaz...
Həyat bədbəxtləri bağışlamır!
P.S. Bu yazını Murad Köhnəqalanın Əkrəm Əylisliylə bağlı səsləndirdiyi fikirlərə, bu fikirlərdəki özünü ələvermə, ifşaetmə və əvvəllər dedikləriylə üst-üstə düşməyən ikitirəli fikirlərinə, mövqeyinə görə yazdım. Muradın, yaşı 50-ni çoxdan keçmiş bu yazarın Əkrəm Əylisliyə qısqanclıqdan doğan fikirləri təkcə onu ələ verib, ifşa etmədi, həm də yaşlandıqca bu adamın üzə çıxan iç üzünü, əsl mahiyyətini də göstərdi. Şəxsən mən Murad Köhnəqalanı belə tanımırdım, düzünü deyim, belə tanımaq da istəmirdim. O, axı doğrudan da başqa biri idi biz gənclərçün... Bu fikirlərdən sonra isə sadəcə yerimdə donub qaldım və onun bugünə qədər dediklərinə, etdiklərinə bir də diqqqətlə baxmağa, gördüyüm ikitirəliyi yazmağa qərar verdim. /azvision.az/

Yenililklər
27.01.23

Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun Bəyanatı

27.01.23
Vaqif Bayatlı Odər: "Qarabağdan ancaq Azərbaycanın Türk və Şərəf Damarını keçirməklə nəyəsə nail olmaq olar"
27.01.23
Günay Əfəndiyeva TDT-nin Macarıstandakı Nümayəndəliyini ziyarət edib
26.01.23
“Filologiya və sənətşünaslıq” jurnalının növbəti sayı çap olunub
24.01.23
“Qeyri-maddi mədəni irsin qorunması haqqında” qanun layihəsi hazırlanacaq
24.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu Türkiyə Cümhuriyyətinin 100 illiyi münasibətilə İstanbulda sərgi təşkil edib
24.01.23
Antonis van Deykin əsəri 3 milyon dollara hərraca çıxarılıb
23.01.23
"İnanıram" tamaşasının premyerası olub
23.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu ilə Türk Tarix Qurumu bir araya gəlib
23.01.23
Qara Qarayevin əsərləri Filarmoniyada səslənəcək
20.01.23
Günay Əfəndiyeva Ankarada Türkiyə Ali Təhsil Şurasının (YÖK) rəhbəri Erol Özvar ilə görüşüb
18.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu qarşılıqlı əməkdaşlığı daha da gücləndirir
16.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun Şuşa ilə bağlı layihələri davam edir
11.01.23
Vaqif Osmanov - Kimdir günahkar, insanlarmı, yoxsa zaman?
06.01.23
“Poetika.izm” jurnalının növbəti sayı çap olunub
05.01.23
“Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığı” jurnalının növbəti sayı çap olunub
30.12.22
Əhməd Cavad 130: “Mən bir Turan yolçusuyam”
29.12.22
“Ömər Faiq Nemanzadə” fotoalbomu nəşr olunub
29.12.22
İki beynəlxalq Türk təşkilatı bir arada
26.12.22
Azərbaycanın dünya ədəbiyyatındakı boş qalmış yeri - Kənan Hacı yazır
26.12.22
Almaxanım Əhmədli və sənət dostları İsveçdə konsert verib
26.12.22
Günay Əfəndiyeva Astanada keçirilən Mərkəzi Asiya Media Forumunda çıxış edib
24.12.22
Ədəbiyyat İnstitutunda Kamran Məmmədovun 100 illik yubileyi qeyd olunub
23.12.22
Bu il hərraclarda satılan ən bahalı rəsm əsərlərinin adı açıqlanıb
23.12.22
Günay Əfəndiyeva Qazaxıstan İnformasiya və sosial inkişaf naziri ilə görüşüb
22.12.22
Əziz Dövlətabadinin “Süxənvərani-Azərbaycan” kitabı çapdan çıxıb
22.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun prezidenti Qazaxıstanın mədəniyyət və idman naziri ilə görüşüb
22.12.22
“Atabəylər: Şəmsəddin Eldəniz” layihəsinin musiqi tərtibatı üzrə müsabiqə elan edilib
21.12.22
“II Sumqayıt Kitab Sərgisi”nin proqramı açıqlandı
21.12.22
Günay Əfəndiyeva Qırğız Dövlət Dil və Dil Siyasəti üzrə Milli Komissiyanın sədri ilə görüşüb
20.12.22
“Mifoloji lüğət” kitabı işıq üzü görüb
20.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunda “Türk dövlətləri: Şərq və Qərb arasında körpü” adlı dəyirmi masa keçirilib
19.12.22
Aleks de Val - Aclıq və feminizm
19.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun birgə əməkdaşlığı ilə beynəlxalq elmi konfrans keçirilib
19.12.22
“Sonuncu korifey” – Ədəbiyyatımızın “Don Kixot”u
17.12.22
Hamlet İsaxanlının “Mənim Qarabağım və ya Qarabağ düyünü” kitabının təqdimatı keçirilib
16.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun əlaqələri Avropa məkanında daha da genişlənir
16.12.22
AMEA-da “Akademiyanın Şuşanaməsi” ədəbi-tarixi ənənə və gələcəyə baxış” adlı konfrans keçirilib
16.12.22
Təranə Vahid - Dəfn nəğmələri
15.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu və Bursa Uludağ Universiteti arasında əməkdaşlıq protokolu imzalanıb
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.