Raqif Raufoğlu - Çirkinlik
26.03.13

Axırıncı dəfə yazılarımla bağlı aldığım bir oxucu məktubundan sonra mənə elə gəldi ki, bir müddət “çirkinlik” mövzusuna toxunmasam yaxşıdır. Başa düşülməyən bir elektron poçtdan mənə konkret 4-5 cümləlik bir məktub gəlmişdi: “Salam Raqif bəy. Yazılarınızı da, sizi də diqqətlə izləyirəm. Gözəl yazırsınız amma bir-birinizə heç oxşamırsız. Çirkinlik heç vaxt bitməyəcək? Yəni ətrafda gözəl olan heç nə yoxdur?”
Bu balaca məktubdan 1 gün əvvəl mənə çox qəribə bir iş təklifi də gəlmişdi. Belə ilk baxışdan baxanda təklifdə qeyri-adi heç nə yox idi. Tanınmış adamlardan biri onunla işləməyimi istəyirdi. Mən də görmək istədiyim gələcəyimi, qarma-qarışıq imicimi, bu günə qədər gülüb ələ saldığım şeyləri və ehtiyaclarımı gözümün qabağına gətirib hamını lənətləyirdim. Bu məktubu da oxuyandan sonra balaca bir acı təbəssüm edib hətta fikriləşdim ki, niyə mən o gözəllikləri görə bilmirəm. Bəlkə mən başqa yerdə yaşayıram?.. Bəlkə düşmənlərimizin uzaq Afrika cəngəlliklərindən gətirdiyi uzun əbalı şaman öz sehri ilə gözlərimizi, qulaqlarımızı tilsimləyib ki, bu ölkənin yazmağı bacaran bütün gəncləri hamıya qaramat yağdırsın. Yəqin elə günah bizdədir. Öz balaca çevrəmizdə oturub elə bilirik ki, hər şey çirkindir. Çevrədən çıxmaq lazımdır. Çıxdım. Hər ehtimala qarşı qoltuğuma bir kitab vurub şəhərə çıxdım. İçərişəhəri ələk-vələk eləyəndən sonra gəlib oturdum Azərbaycan Yazıçılar Birliyi ilə üzbəüz olan skamekaların birində. İçərişəhər demişkən, bir cümlə ilə qeyd eləyim ki, dünənə qədər ən sevdiyim yerlərdən biri - Şirvanşahlar sarayının arxası da əvvəlki sakitliyini itirib. Ora Bakının sonuncu maşın, insan və təmir səsi gəlməyən yeri idi...
AYB ilə üzbəüz skamekanı ona görə seçdim ki, ora mənim çevrəmə aid olmayan yer idi. Məntiqlə oranın adamları xoşbəxt olmalı idi. Sağına-soluna baxanda demək olar ki, xoşbəxtlik baxımından çox strateji yerdir. Yanımda öz-özünə danışan yaşlı bir kişi oturmuşdu. Dedim vəssalam e, bundan xoşbəxt adamı haradan tapacam, kitabımı vərəqləyə-vərəqləyə baxım görüm bu xoşbəxt adam öz-özünə nə danışır?.. Sağ olsun, məni çox gözlətməyib özü söhbətə başladı:
-    Ay oğul, Bakıda qalansan?
-    Hə dayı. Niyə soruşursuz ki?
-    Mən Rosiyada yaşayıram. Gəlmişəm bacım gilə gəzməyə. Özüm də Gəncəliyəm.
-    Lap yaxşı.
-    Bağışla eee məni bir az içmişəm.
-    Əcəb eləmisiz. Kim nə deyir ki?
-    Blin, bunlara baxanda içməmək olur ki... yaxşı eləyirəm. Bu de, butulkanı da indi atdım ora. Bakıya gələn kimi gəlib otururam burda, baxıram o kişiyə (əli ilə soltərəfdəki portreti göstərir) deyirəm Alalh sana rəhmət eləsin, sonra da ürəyimdə söyürəm. (gülür)
-    Daha niyə söyürsən dayı?
-    Sən bilmərəsən e bala, o yaxşı kişi idi. Azərbaycanı dövlət elədi. Amma indikilər ... (dərindən söyüş və uğunub özündən gedə biləcəyin səviyyədə təhqir). Mənə nə var e blin. Mən yaşamışam. Qızım Kanadada, oğlum da Ukraynada. Hərdən danışırıq. Oğlumdan soruşuram bala nə qədər qazanırsan. Deyir papa aya altı-yeddi min qazanıram. (Tez-tez yoldan keçənlərə söz atır). Ona bax, ona bax, balıqdıyeee, balıq. Hərdən gəlib otururlar yanımda. Danışıram onlarnan, bir az ayaqlarına zada barmaq eliyirəm. He-he-he. Qoca kişiyəm də. Hə, əhd eləmişəm ki, oğluma burda toy eləyəjəm, özü də Çingizxan restoranında. Bilirsənmi niyə?
-    Niyə?
-    Çünki mənim adım Çingizdir. Bütün vor-zakonlarla oturub durmuşam. Burda məşhur bir brend var idi, Nərgiz. O brendi bir qızın adından götürmüşdülər. Kukla idi. Qaqarin mostunun yanında yaşayırdı. Onu mən saxlayırdım Rosiyada. Gedib səfirin qabağında göbək rəqsi oynamışdı. Bir sutka vaxt verdim ona ki, Rosiyanı tərk eləsin. Gözəl qızlar belə olurlar da. Mənim çox güclü yaxınlarım var idi. Vorlar, sistem işçiləri. Ramiz var idi, bax burda otururdu, interpolda. Hə, bala. (yenə də qızarmış gözlərini bərəldib yoldan keçənləri göstərir, söz atır, söyür). Ona bax blin, oğraşın qızı oğraş.
-    (Məni də gülmək tutur) Dayı elə qışqırdın ki, yazıq qız az qaldı yıxılsın.
-    Niyə yıxılır, gəlsin otursun yanımda. Ha-ha-ha. Bax bu gözəl qızdı. Əməlli də geyinib. Ay qızım! Ay qızım! (yanımızdan keçən qız dayanır). Allah sənə dəyməsin. Çox gözəlsən (Qız gülüb gedir). Həə, taa nə deyim. Gözəldi dana.
-    Dayı, söhbətlərin xoşuma gəldi. Olar şəklini çəkim?
-    Hə, niyə olmur? (saçını düzəldir) saçım yaxşdımı?
-    Əladı. Çəkdim. Çox sağ ol.
-    Hə, nolsun indi bir az içmişəm də. Əccəb eləmişəm. Bir kopoglu maa bir söz deyə bilməz.
-    Yaxşı dayı, çox sağ ol maraqlı söhbətə görə. Mən daha gedim.
-    Sağ ol bala, sağ ol. Sən yaxşı oğlana oxşayırsan.
Əlində əsa olsa da özünü məcbur eləyib ayağa qalxdı və üzümdən öpdü. Məcburən dözdüm və yoluma davam elədim. Uzaqlaşanda baxıb gördüm ki, kişi yenə də öz-özünə danışa-danışa gəlib gedənlərə əl-qol uzadır. Bu da mənim çıxdığım çərçivədə qarşıma çıxan orta səviyyəli bir “xoşbəxt” idi. Yazdım ki, mənə həmin məktubu yazan adam bunu da oxusun. Mən də ona təşəkkür edirəm. Çünki özüm üçün balaca bir kəşf elədim. Başa düşdüm ki, ürəyindəkiləri danışa biləcəyin bir adamın yoxdursa ən yaxşısı budur ki, gedib tanımadığın bir adamı dinləyəsən. Sadəcə dinləysən. O ki, qaldı “Çirkinliyə”, davamı olacaq...



Avanqard.net

Yenililklər
27.03.20
Nərimanov irsinin öyrənilməsinə layiqli töhfə
25.03.20
Orxan Mərdan Koronavirusla Mübarizəyə Dəstək Fonduna ianə edib
23.03.20
Muzeyləri onlayn ziyarət etmək imkanı yaradıldı
23.03.20
Milli Kitabxana ölkəmizdə yaranan vəziyyətlə əlaqədar oxuculara onlayn xidmətlərini təklif edir
23.03.20
Antonio Tabukkinin "İzabel üçün. Mandala" romanına ön söz
23.03.20
Məhəmməd İqbal - İlahi eşq və milli düçüncə şairi
23.03.20
Türkiyəli rejissor Xocalı soyqırı haqqında film çəkəcək
21.03.20
Antonio Tabukkinin “İzabel üçün. Mandala” romanı çap edilib
16.03.20
Elmira Axundova - Məmməd Orucun "Oyun havası"
15.03.20
Anar: “Koronavirusa görə yaşlı üzvlərimizin işə gəlməsinə məhdudiyyət qoyulacaq”
15.03.20
Qalib Şəfahətin "Sandıq" romanı çap olunub
14.03.20
Cəlil Cavanşirdən yeni kitab - "Eşq və intihar"
13.03.20
“Tarix və Tale” romanına dünyanın “şəxsiyyət vəsiqəsi” demək olardı, amma…
12.03.20
“Wall Street”də Nigar Əliyeva tərəfindən açılmış “America IDream” şirkəti
12.03.20
İçərişəhərdə keçirilməsi nəzərdə tutulan Novruz tədbirləri ləğv edilib
12.03.20
Xalq yazıçısı səfir təyin edildi
11.03.20
Fevralda ən çox satılan Azərbaycan ədəbiyyatının siyahısı
11.03.20

İstanbulda qədim və nadir Azərbaycan xalçalarının sərgisi açılacaq

11.03.20
“Avroviziya-2020"-də Azərbaycan təmsilçisinin mahnı və klipi təqdim edilib
10.03.20
Səxavət Sahilin “İsanın qadını” romanı 2-ci dəfə nəşr olundu
08.03.20
Müşfiq Şükürlü - Anaravirus
08.03.20
Təranə Vahid - Xırda bəhanələr
06.03.20
Yazıçı Xanəmir Telmanoğlunun yeni kitabı çap olunub
06.03.20
Balaca əclafın sayəsində keçmişinə boylanan qəhrəman - Cəlil Cavanşirin romanı haqda
06.03.20
200 min manat büdcəsi olan “Ədəbiyyat qəzeti nə üçün 15-20 manat qonorar verməlidir?
06.03.20
“Ustad” jurnalının 34-cü sayı nəşr olunub
06.03.20
Səxavət Sahil - Təmənnasız yazmaq
05.03.20
Misirdə yeni mumiyalar məskəni aşkar edilib
05.03.20
Səməd Mənsurun əsərlərindən ibarət toplu çapdan çıxıb
05.03.20
Vasif Əlihüseyn - Darıxmağın beşiyidi bu şəhər 
05.03.20
“İmadəddin Nəsimi - tədqiqlər, məqalələr, məruzələr” kitabı nəşr olunub
04.03.20
Şərif Ağayar - Cana yaxın hekayələr
04.03.20
Qismət Rüstəmov - "Təki başqa ölkədə kitabım çıxsın” düşüncəsi çox primitiv düşüncədir
03.03.20
Rəhman Bədəlov: "Zərdabi və onun “Əkinçi” qəzeti bizim hər şeyimizdir." - VİDEO
03.03.20
Yazıçılara rəhminiz gəlsin - Çingiz Abdullayev yazır
03.03.20
“Suğra və oğulları” filmi bu il kinosevərlərə təqdim olunacaq
03.03.20
Mirzə Baxış Nadimin şeirlər toplusunun ikinci kitabı çapdan çıxıb
03.03.20
Professor Asif Hacıyevin yeni monoqrafiyası çapdan çıxıb
03.03.20
Xaricdə təhsil alan azərbaycanlı: "Ankaranı sevdik, bağlandıq, ikinci vətənimiz oldu" - MÜSAHİBƏ
03.03.20
Hacı Zeynalabdin Tağıyevin “İçərişəhər” metrostansiyası qarşısındakı heykəli belə olacaq - VİDEO
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.