Əsəd Qaraqaplan - Dahi və “inək” Şaban
23.04.13

Hər dəfə filmə baxanda məndə belə bir fikir yaranır ki, aktyorlar filmdə hansı rolda daha yaxşı oynayırlarsa, demək, onlar mahiyyətcə də, yəni həyatda da elədirlər. Məsələn, mənfi bir rolda oynayan bir aktyorun mahiyyətcə də mənfi biri olduğunu düşünürəm.

Mən ünlü türk aktyoru, hamının sevimlisi Kemal Sunalın – “inək Şaban”ın mənfi rolda oynadığı heç bir filmə rast gəlməmişəm. Bəlkə də buna görə onu və filmlərini çox sevdim... Onun həmişə mahiyyətcə də elə müsbət bir insan olduğunu düşünmüşəm...

Amma adamlar Kemal Sunalın filmlərinə baxıb güləndə mən ağlayıram. Onun bu qədər gülüş və sadəlövhlüyün içində insanın, toplumun, millətin, bəşəriyyətin faciəsini necə “gizlətməsi” məni həmişə dəhşətə gətirir.
Uşaq vaxtı o filmlərə baxıb güldüyüm kimi, böyüdükcə o filmlərin detallarında özümün, öz həyatımın, ətrafımın və s. faciələrini görəndə ağlamağa başladım. Və o filmlərə yenidən, təklikdə və indiki halımla baxmaq qərarına gəldim...

“Nərimanov” tərəfdə, tez-tez dostlarla yığışdığımız “Dursunun kafesi”ndə səyyar film diskləri satan cavan, arıq, biraz da Şabanı xatırladan bir oğlana rast gəlmək olar. Əvvəllər evdə kompüterim olmadığından onu saxlayıb boş yerə vaxtını almaq istəmirdim. Çünki bu əziyyətli işə şəxsən mən qatlaşa bilmərəm. Həm də belə insanlara mən həmişə əlimdən gəldiyi qədər xeyir vermək istəmişəm.

Evə kompüter alandan sonra artıq onu görəndə ürəklə saxlayıb disk ala biləcəyimi düşündüm. Həm də bunu içimdən gəldiyi üçün edirdim. Cibimdə az-maz pul olan vaxtların birində (təbii, həmişə belə olmur) o oğlanı görəndə saxladım. İlk ağlıma gələn çoxdan dediyim qaydada baxmaq istədiyim Kamal Sunalın filmləri oldu. Soruşanda qardaş mənə onun seçilmiş filmləri olan bir neçə diskini verdi. Hərəsinin içində tam 8 film. 

Sonrakı günlərdə o oğlandan Kemal Sunalın bir neçə diskini də aldım. Gəlib evdə hər gecə bir filmə baxdım. Baxdım, düşündüm və ağladım... Heç nə indiki halımı, ətrafımı, həyatı, insanları və insanlığı bu filmlər kimi anlada bilməzdi.

Bu filmlərə baxdıqca təkcə bu saydıqlarımın yox, həm də bu filmlərə yalnız “zövqçün” baxıb, mal kimi gülənlərin halına da acıyıb, onların yerinə də ağladım. Bu qədər insan faciəsini adam necə öz içində gəzdirib, onu acı gülüşə çevirə bilər, çaşıb qalmışdım.
Adam rəsmən dahiymiş...

Onun dahiliyinin bir sirri də filmlərində əsasən özünü və yaşantılarından keçənləri oynamasıydı. Necə ki, özü də bu yerlərə çətinliklə - “0”-dan gəlmişdi, filmlərində də bu “həyat yolu”nun özünü göstərirdi, sonrasını və nəticəsini yox.
Kemal Sunalın filmləri qədər kütlənin əsl üzünü, murdar xislətini, fərdə münasibətini açıb göstərən filmlərə rast gəlməmişəm. O, hər şeyi olduğu kimi göstəməyin ustasıydı – bütün halıyla, çırıl-çılpaq... həqiqəti sadəlövhlüklə adamın üzünə çırpmaqla... 
Bəli, aktyorlar filmdə hansı rolda daha yaxşı oynayırlarsa, demək, onlar mahiyyətcə də, yəni həyatda da elədirlər. Filmdə də öz içindən - əsl mahiyyətindən qaçmaq olmur...
Sonralar Kemal Sunalın həyatıyla maraqlananda da eyni mənzərəylə qarşılaşdım. O, filmlərində necə imişsə, həyatda da eləymiş. Saf, təmiz, içində insan faciələrini daşıyan, onu dəhşətli bir gülüşə çevirən, sadəlövh və cəsarətli. Yəni dahi və “inək Şaban”. /azvision.az/

Yenililklər
21.01.20
İradə Musayeva - Kirovun ölümü ilə başlayan cəhənnəm, yaxud repressiyanın 80 illiyi
14.01.20
Gürcüstanda Zəlimxan Yaqubun xatirəsinin əbədiləşdirilməsi təklif olunub
14.01.20
“Təhsil terminlərinin izahlı lüğət”i çap olunub
14.01.20
Nəsiminin həyat və yaradıcılığına müasir baxışı əks etdirən monoqrafiya çap edilib
14.01.20
 “Manqurt” tamaşası növbəti dəfə nümayiş ediləcək
09.01.20
“Ədəbi Proses – 2018” kitabı çap olunub
31.12.19
Mahirə Nağıqızı: "İstənilən ixtisası ən böyük zəhmət hesabına qazanmaq olar, amma şair kimi doğulmaq lazımdır" - MÜSAHİBƏ
28.12.19
Məmməd Cəfər Cəfərova həsr olunan elmi sessiya keçirilib
28.12.19
Ülvi Babasoy: "Çağdaş ədəbiyyatda dil bəlkə də heç onuncu yox, iyirminci yerdə dayanır" - MÜSAHİBƏ
28.12.19
"Ulduz” jurnalının dekabr sayı işıq üzü görüb
27.12.19
Bakı Mühəndislik Univeristetində Səxavət Sahilin yeni kitabı müzakirə olunub
27.12.19
Mərahim Nəsib - Şəms Təbrizinin məktubu
27.12.19
AYB-nin Gənclər Şurasının üzvləri ədəbi orqanların redaksiya heyətinə qəbul edilib
26.12.19
Əhməd Cəfəroğlunun 120 illiyilə bağlı elmi sessiya keçirilib
26.12.19
Qulu Ağsəs tələbələrə nə vəd etdi? - Pedaqoji Universitetdə GÖRÜŞ - FOTOLAR
25.12.19
Səxavət Sahil - Qafqaz müharibəsi rus ədəbiyyatında
25.12.19
Fərid Hüseyn Serbiya Yazıçılar Birliyinə üzv qəbul edilib
24.12.19
Gülbala Dadaş - Sonsuz dərya gizlədib, özündə bu adanı. 
23.12.19
“Metafizika” (ISSN 2616-6879) jurnalının 2019/4 sayı nəşr edilib
21.12.19
Şəhla Aslan - Feminizmindən qorxanlar...
21.12.19
AMEA-nın İctimaiyyətlə əlaqələr şöbələrinin hesabat iclası keçirilib
17.12.19
“Qafqaz müharibəsi rus ədəbiyyatında” kitabı haqqında bir neçə söz
16.12.19
Cəlil Cavanşirin “Azğın” kitabının təqdimat mərasimi keçirilib
12.12.19
İmadəddin Nəsimiyə həsr olunmuş elmi-nəzəri seminar keçirilib
12.12.19
Tamilla Əliyevanın “Qafqaz müharibəsi rus ədəbiyyatında” monoqrafiyası  olunub
10.12.19
“Bir əsrlik Nəsimi araşdırmaları” kitabının təqdimatı olub
09.12.19
“Ey Nəsimi, cahanı tutdu sözün...” II Beynəlxalq Elmi Konfransı keçirilib
09.12.19
Pərvanə Məmmədli - Rza Bərahəni yaradıcılığından seçmələr
07.12.19
Rasim Qaraca - Kəpənəkli günlər
07.12.19
Nemət Mətin - Sonuncu uçuş
06.12.19
Yazıçı Kənan Hacı ABŞ-da mükafat aldı
06.12.19
Vüqar Əhmədin yeni monoqrafiyası işıq üzü görüb
06.12.19
Azərbaycan Universitetində Mişel Fukonun “Sözlər və nəsnələr” kitabının təqdimatı olub
03.12.19
"Ulduz"un noyabr sayı çap olunub
03.12.19
Cəlil Cavanşirdən 18+ roman gəldi
03.12.19
Pərvanə Məmmədli - Tatyana Çaladzeni qədrini bilmədik
02.12.19
Əhməd bəy Ağaoğlunun 150 illiyinə həsr olunmuş elmi sessiya keçirilib
02.12.19
Səxavət Sahilin “Nar ağacının nəğmələri” kitabı çap olunub
02.12.19
Adil Mirseyidin "Son şeir, son vəsiyyət"i təqdim olundu
02.12.19
Cavanşir Yusiflinin "Mətn. İşarə. Məna" kitabı təqdim olundu
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.