Günel Eyvazlı - Karma və Tale
06.09.13

Sankstrit dilindən tərcümədə, Karma, əməl kimi tərcümə edilir. Qısası, “Nə tökərsən aşına, o da çıxar qarşına” prinsipinə əsaslanır. Bu o deməkdir ki, vaxtilə kimlərəsə etdiyiniz əməlin, qarşınıza nə zamansa çıxması labüddür.
Biz material dünyada yaşayırıq. Ona görə də, etdiklərimizin əvəzi birdən-birə qarşımıza çıxmır. Bəzən illərlə üst-üstə yığılır.
Buddist fəlsəfəsinə görə insan həyata bir neçə dəfə gəlir. Bəzən, digər həyatımızda etdiklərimiz, indiki həyatımızda qarşımıza çıxır. Bunun nə dərəcədə doğru olması sualdır. Amma, buddist fəlsəfəsi insanın bir neçə dəfə dünyaya gəlmə ehtimalının doğruluğuna bizi inandırmaq istəyir.
Demək, Karma- yenidən yaşam anlamına gələ bilər. Qısası karman nədirsə, taleyində elədir.

Belə bir sual yarana bilər.

Taleyi, qisməti dəyişə bilərikmi?
Buddist fəlsəfəsi bu suala “BƏLİ” deyir.

Taleyi necə dəyişmək olar?
Tale, qismət, hər gün, hər yeni fikirdə, düşüncədə, sözdə, hərəkətdə dəyişə bilər. Qismət və karmanın konsepsiyası budur:
Demək, taleyimizi istədiyimiz kimi getməməsində günah özümüzdədir.

Qisməti necə dəyişdirmək olar?

1.    Rejim və düzgün qida.
2.    Bədəni optimal vəziyyətdə saxlamaq üçün edilən fiziki hərəkətlər.
3.    Ruh məşğələləri.

Dua etmək, meditasiya, aqil və müdrik insanları dinləmək də bu silsiləyə aiddir. Ruh məşğələlərinin əsasını özünüdərk, özünüaxtarış təşkil edir. Öz üzərimizdə işləməklə istədiyimiz nəticəni əldə edə bilərik. Ən əvvəl öz gücümüzə inanmalıyıq. Mən bunu edə bilərəm, bacararam deməklə özümüzü, mənimizi təsdiq etmiş oluruq.
Neqativlər beynimizdə bizi məhvə sürükləyən bir yığın fikir töküntüləridir. Onları beynimizdən atmaqla, özümüzdən uzaqlaşdırmaqla gələcəyimizi təmizləmiş oluruq. Keçmişlə yaşamaq gələcəyin qapısını açmağa mane olur.
Mən kiməm? Sualına cavab tapa bildiyiniz zaman, pis karmanı özünüzdən uzaqlaşdırmağa nail olursunuz.
Ruh yolu uzun və çətin yol olsa da, məninizin axtarışı üçün uğurlu və gözəl yoldur.

Qeyd: Düzgün qida, dualar, özünə çəkilmə, özünü dərk, mənin axtarışı, müdrik insanların sözləri ilə ruhunun zənginləşməsi konsepsiyaları öz əksini sufilikdə tapıb. Zəmanəmizdə sufi dünya görüşü ilə bağlı tədqiqat aparan alimlərimiz barmaqla sanılası qədərdir. Mən, Buddist fəlsəfəsi ilə tanış olduqca, buddst fəlsəfəsində əski Sufi, Hürufi fəlsəfəsinin əksini görürəm. Başlanğıcın haradan başlaması əsas şərt deyil. Bütün fəlsəfələrin əsas kodu və açarı insanın özünü dərk etməsi əsasında qurulub. İnsan özünü dərk etdikcə, ətraf aləmi dərk etmiş olur. Bu o demək deyil ki, öz məninin axtarışında mağaralara, təkliyə çəkil. Əsla. Sufizm, öz məninin axtarışında nəfsdən uzaqlaşmağı tövsiyə edir. Bununla bərabər ailənə, cəmiyyətinə yararlı insan olmağı da unutmamağa çağırır. İnsan ruhdan və bədəndən ibarətdir. Biz bədən ehtiyaclarımızı ödəməklə məşğul olduğumuz zaman ruhumuzu unuduruq. Ruhun qidasını özünü axtarış və özünü tapmaqdan ibarətdir. Bunun üçün kifayət qədər ədəbiyyatlar var. Hətta qida belə bu yolda bizlərə əvəzsizdir. Mədəmiz zibilxana deyil ki, istədiyimizi oraya ataq. Yediyimiz qidalar bir başa ruhumuza da qida olmağı bacarmalıdır.
Buddist fəlsəfəsində, bununla bağlı xüsusi rejim cədvəlləri var. Çünki bədənin iş, qida saatları üçün konkret zamanları var.
Əgər qarşınıza öz taleyinizi dəyişməklə bağlı sorğu qoymusunuzsa. Bu yolda usanmadan çalışmalısınız. Qorxunuza qalib gəlməlisiniz. Mən yalnız bu yolda Sizlərə uğur arzulayıram.

Avanqard.net

Yenililklər
19.08.19
Fərid Hüseynin kitabı Serbiyada nəşr edilib
30.07.19
Güclü insan sorağında - Əhməd bəy Ağaoğlu-150
30.07.19
Azərbaycan-Qırğız ədəbi əlaqələrində yeni səhifə
29.07.19
“Türk dilləri araşdırmaları” jurnalının ilk nömrəsi işıq üzü görüb
29.07.19
Əhməd bəy Ağaoğluna həsr olunan konfrans keçiriləcək
29.07.19
“Qoşa qanad” ədəbi almanaxı işıq üzü görüb
29.07.19
Ədəbiyyat İnstitutu Avrasiya Türk Araşdırmaları İnstitutu ilə memorandum imzaladı
26.07.19
“Hüseyn Cavid əbədiyyəti” mövzusunda respublika elmi konfransı keçiriləcək
26.07.19
Məhəmməd Tanhu - 8-ci günün qeydləri
26.07.19
Ədəbiyyat İnstitutunda Qırğızıstan yazıçıları ilə görüş təşkil olunub
24.07.19
XI Qəbələ Beynəlxalq Musiqi Festivalında 11 ölkədən musiqiçilər çıxış edəcək
24.07.19
Nemətullah Naxçıvaninin “Şərhi-Gülşəni-raz” əsərinin iki müxtəlif nüsxəsi əldə edilib
24.07.19
Nizami Gəncəvinin “Xosrov və Şirin” poeması Türkiyədə nəşr olunub
23.07.19
Prezident Murad Köhnəqalaya ev verdi
23.07.19
Svetlana Alekseyiviçin növbəti romanı yayımlanıb
23.07.19
Amerikalı yazıçı-satirik vəfat edib
22.07.19
Tanınmış jurnalist Amil Novruzovun 60 illiyinə
22.07.19
Aida Feyzullayevanın “Komparativistikanın işığında” kitabı işıq üzü görüb
22.07.19
"Gənc Qırğız şeiri antologiyası" Bakıda və Bişkekdə təqdim olunacaq
22.07.19
"Qanun"dan yeni nəşrlər
22.07.19
“Türkologiya” jurnalının əlavəsi akademik Məmmədağa Şirəliyevin 110 illiyinə həsr ediləcək
18.07.19
“Plyus bədii yaradıcılıq” ədəbi almanaxı işıq üzü görüb
18.07.19
İradə Musayeva - Üçlü formul müəmmasına düzəliş... 
18.07.19
Etimad Başkeçid yazır - Qırxayaq hər addımını düşünsəydi...
18.07.19
Nəsiminin dilinin dialektoloji tədqiqinə həsr olunmuş yeni kitab çap olunub
18.07.19
Azərbaycanda ilk dəfə türkdilli əlyazmaların toplu kataloqu nəşr olunub
18.07.19
Yazıçı Andrea Kamilleri vəfat edib
17.07.19
Yeni kitab: “Dilin elmi və estetik problemləri”
17.07.19
Aşıq sənətinə həsr olunmuş növbəti kitab işıq üzü görüb
16.07.19
"Qanun"dan yeni nəşrlər
16.07.19
“Qoşa qanad: VI Fizika və lirika konfransı” keçirilib
15.07.19
The Guardian: Audiokitab mütaliənin gələcəyidir
15.07.19
Azərbaycanda növbəti Nəsimi – şeir, incəsənət və mənəviyyat Festivalı keçiriləcək
12.07.19
Alber  Kamyunun "Xoşbəxt ölüm" kitabı çap olunub
12.07.19
Fərid Hüseyn AYB-nin Gənclər Şurasının sədri seçildi
12.07.19
Nəsiminin qəzəl və rübailəri Moldovada nəşr olundu
11.07.19
Məczub Təbrizinin “Divan”ı Təbrizdə nəşr olunub
11.07.19
Məmməd Səid Ordubadinin "Qanlı Sənələr"i çap olunub
11.07.19
Dillər Universitetində Səlim Babullaoğlunun almanca kitabının müzakirəsi
10.07.19
Şəhla Aslan yazır - Eynşteyn və nağıllar
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.