Rasət Pirisoyu - Furqan Sadığın seirləri
02.10.13

Mən Furqan Sadığı  tanımram. 
Amma  Furqan Sadığın  şeirlərindəki ovqatı yaxşı tanıyıram.
Bu oqatın (bu «ovqat»  sözünü şərti qəbul edin )  müasir  Azərbaycan  ədəbiyyatında   əməlli - başlı    tərcümeyi - halı var. Mən  bu ovqatda yazılan şeirlərə ilk dəfə Əlisa Nicatın yaradıcılığında rast gəlmişəm. 
Sonra mən  bu  şerləri    Vaqif Səmədoğlunda  gördüm.  Vaqif Səmədoğlu  bu ovqatın üstündə əməlli -başlı şair  işi  apardı.  Kimin  yazmasından asılı olmayaraq   indi  bu şeiri  Azərbaycan ədəbyyatında Vaqif Səmədoğlunun  şeiri kimi tanıyırlar.

Məndə belə bir qənaət formalaşmışıdı ki,  bu şeir  deyəsən keçən əsrdə qaldı.
Amma görünür belə deyilmiş.
Mən bu şeirə bir ara  Günel Mövludda da rast gəldim. Doğrudur,  Günelin şeirlərində  S. Yesenin  temperamenti  açıq - aşkar hiss olunurdu. 
Sergey Yesenin hara, Vaqif Səmədoğlu hara? 
Bu əlaqə  ilk baxışda  ağıla sığmır.  Amma şəxsən  mənim  təsəvvürümdə bu yaxınlıq  heç bir  sual doğurmur.  Bu da öz növbəsində  Günelin şeirinə  bir  «rus azərbaycanlılığı» gətirirdi.

İndi  bu şeirləri Azərbaycanda gözəl  şair Mahir Mehdi yazır.
Mahirin şeirlərində bu ovqat  çox yorğundur. Hər halda mən belə hiss edirəm…
Daha bir neçə nəfərin  də  adını çəkmək olar.
Məncə  bəsdir

Amma Furqanın şeirlərində   bu « ovqat»    açıq   -aydın,   sinədolusu  nəfəs  alır.
Əlisa Nicatın şeirlərində  bu ovqata bir heyranlıq vardı.
Vaqif Səmədoğlu, Mahir Mehdi  və  Günel Mövlud haqqınlda dedim.

Furqan Sadığln  şeirləri    isə  təpədən -  dırnağa  bu ovqatın içində olan,  amma bu ovqatdan bezən, bu ovqatla əməlli - başlı   mübahisə  quran,  hətta bu ovqata ironiya ilə yanaşan  bir adamın şeirləridir.

Mən çoxdan  idi ki,  gənc şeirimizdə sənətkarlıq məsələsi görmürüdüm.
Furqan Sadığın   şeirləri  mənə gümanımda yanılıdığımı açıb göstərdi.
Azərbaycan  ədəbyyatı  min illər  boyu  eyni mövzunu   bu və ya digər baxımdan təkrar- təkrar  işləməyi özünün sənətkarlıq məsələsi hesab edib.

Məsələn , elə «Leyli və Məcnun»  mövzusunu görün.  Bu  mövzunu  neçə şairimiz işləyib?
Bəlkə də sayı - hesabı yoxdur.

Mən Azərbaycan ədəbyyatında  bu təcrübənin  qorunub saxlanmasının tərəfdarıyam.
Əks halda Azərbaycan ədəbyyatı öz milli simasını itirə bilər.
Bu «milli  sima ifadəsi»  heç kəsi qorxutmasın!
Mən  ictimi həyatada, siyasətdə,  xüsusən də  adamlar arasında  millətçilikdən,  xüsusən də etnik millətçilikdən iyrənirəm.
Amma mədəniyyətdə  «millətçiliyin»  tərəfdarıyam.

Millətçi olmayan mədəniyyət milli ola bilməz. Milli olmayan mədəniyyətin isə  tərcümyei - halı,  həyat tərzi, dəyərləri olmur.
Mən hətta mədəniyyətdə  «regionçuluğa  da» pis baxmıram.

Məsələn,  «Şəki pitisi» ilə,  «Lənkəran ləvəngisi»  arasında  hər cür   «milli  qarşıdurma»   mənə  ləzzət eləyir.
Ədəbiyyat  da belədir.  Mövzu da belədir.  Sənətkarlıq  məsələləri   də belədir.

Həqiqi,  səmimi olan    bəzən   uzunu  müddət  unutduğu həqiqətləri   yenidən insanın  yadına salır,  buna görə  insan  özünü  çox  xoşbəxt hiss edir.
Furqan Sadəğən  şeirləri  çoxdan unutduğum qənaətləri   yenidən yadıma  salıdığı üçün  mən ona minnətdaram, ümid bəsləmək istəyirəm ki,  Furqan indiki şeir sərsəmliyi  içərisində  öz içərisindəki şeirə daha çox inanacaq və həm də  öz şeirini  müdafiə etməyi  bacaracaq.

Avanqard.net

Yenililklər
19.08.19
Fərid Hüseynin kitabı Serbiyada nəşr edilib
30.07.19
Güclü insan sorağında - Əhməd bəy Ağaoğlu-150
30.07.19
Azərbaycan-Qırğız ədəbi əlaqələrində yeni səhifə
29.07.19
“Türk dilləri araşdırmaları” jurnalının ilk nömrəsi işıq üzü görüb
29.07.19
Əhməd bəy Ağaoğluna həsr olunan konfrans keçiriləcək
29.07.19
“Qoşa qanad” ədəbi almanaxı işıq üzü görüb
29.07.19
Ədəbiyyat İnstitutu Avrasiya Türk Araşdırmaları İnstitutu ilə memorandum imzaladı
26.07.19
“Hüseyn Cavid əbədiyyəti” mövzusunda respublika elmi konfransı keçiriləcək
26.07.19
Məhəmməd Tanhu - 8-ci günün qeydləri
26.07.19
Ədəbiyyat İnstitutunda Qırğızıstan yazıçıları ilə görüş təşkil olunub
24.07.19
XI Qəbələ Beynəlxalq Musiqi Festivalında 11 ölkədən musiqiçilər çıxış edəcək
24.07.19
Nemətullah Naxçıvaninin “Şərhi-Gülşəni-raz” əsərinin iki müxtəlif nüsxəsi əldə edilib
24.07.19
Nizami Gəncəvinin “Xosrov və Şirin” poeması Türkiyədə nəşr olunub
23.07.19
Prezident Murad Köhnəqalaya ev verdi
23.07.19
Svetlana Alekseyiviçin növbəti romanı yayımlanıb
23.07.19
Amerikalı yazıçı-satirik vəfat edib
22.07.19
Tanınmış jurnalist Amil Novruzovun 60 illiyinə
22.07.19
Aida Feyzullayevanın “Komparativistikanın işığında” kitabı işıq üzü görüb
22.07.19
"Gənc Qırğız şeiri antologiyası" Bakıda və Bişkekdə təqdim olunacaq
22.07.19
"Qanun"dan yeni nəşrlər
22.07.19
“Türkologiya” jurnalının əlavəsi akademik Məmmədağa Şirəliyevin 110 illiyinə həsr ediləcək
18.07.19
“Plyus bədii yaradıcılıq” ədəbi almanaxı işıq üzü görüb
18.07.19
İradə Musayeva - Üçlü formul müəmmasına düzəliş... 
18.07.19
Etimad Başkeçid yazır - Qırxayaq hər addımını düşünsəydi...
18.07.19
Nəsiminin dilinin dialektoloji tədqiqinə həsr olunmuş yeni kitab çap olunub
18.07.19
Azərbaycanda ilk dəfə türkdilli əlyazmaların toplu kataloqu nəşr olunub
18.07.19
Yazıçı Andrea Kamilleri vəfat edib
17.07.19
Yeni kitab: “Dilin elmi və estetik problemləri”
17.07.19
Aşıq sənətinə həsr olunmuş növbəti kitab işıq üzü görüb
16.07.19
"Qanun"dan yeni nəşrlər
16.07.19
“Qoşa qanad: VI Fizika və lirika konfransı” keçirilib
15.07.19
The Guardian: Audiokitab mütaliənin gələcəyidir
15.07.19
Azərbaycanda növbəti Nəsimi – şeir, incəsənət və mənəviyyat Festivalı keçiriləcək
12.07.19
Alber  Kamyunun "Xoşbəxt ölüm" kitabı çap olunub
12.07.19
Fərid Hüseyn AYB-nin Gənclər Şurasının sədri seçildi
12.07.19
Nəsiminin qəzəl və rübailəri Moldovada nəşr olundu
11.07.19
Məczub Təbrizinin “Divan”ı Təbrizdə nəşr olunub
11.07.19
Məmməd Səid Ordubadinin "Qanlı Sənələr"i çap olunub
11.07.19
Dillər Universitetində Səlim Babullaoğlunun almanca kitabının müzakirəsi
10.07.19
Şəhla Aslan yazır - Eynşteyn və nağıllar
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.