Qan Turalı - Cavidin “Leyla”sı haqqında
16.10.13

Kral tənhalığının nə olduğunu bilirsinizmi?

Hər kəs onun şöhrətini qısqanırkən o təmtəkdir, bu şöhrətin dərdini çərləyə-çərləyə çəkməkdədir.

Hər an kürəyinə saplana biləcək bir bıçağın soyuqluğunu, yaxın dostun xəyanətini, arvadın yeməyinə tökdüyü zəhərin dadını hiss edər
dodaqlarında.

Bəzən gücsüz olar, amma heç kimə etiraf edə bilməz, çünki gücsüzlük krala yaraşmaz, şanını zədələyər, qüdrətinə xətər toxundurar.

İndi krallar yoxdur, amma şanı, şöhrəti, var-dövləti köhnə kralları da qısqandıracaq şou-biznes ulduzları var.

Minlərlər, milyonlarla heyranın qucağında, boğaza qədər sərvətə gömülmüş krallar var.

Onlar kapitalist sisteminin qurbanlarıdır.

Bu amansız fələk çarxı fırlandıqdca onların şöhrəti artar, heyranları çoxalar, pulları artar, amma...

Heçmi fikir vermədiniz bu ulduzların sönməyinə?

Çünki sel kimi axan bu sərvətin qarşılığında öz yataq otağını da hamıya göstərməlisən.

Öz həyatınla bağlı daha çox təfərrüat verməli, qəflətən kamerayla evinə soxulan bir maqazinçiyə soyuducunu da, yataq otağını da, mətbəxini də göstərməlisən.

Çirkli camaşırların canlı yayında...

Səni göylərə qaldıran heyranların səndən hər şeyini tələb edirlər.

Hamının qarşısında soyunmalı, bütün gizlinlərini ortalığa tökməlisən.

Sənə verilənlərin müqabilində sən də özünü ortalığa qoymalı, bütün sirlərini bölüşməli, necə olursa olsun bu maqazin mediasını doydurmalısan.

Sağa-sola palçıq atıb saçyoldusuna çıxmalı, cavan-qoca demədən hər şeyi çığnayıb keçməlisən.

Axşam evə qayıdıb makiyajlarını siləndə belə, özünlə qala bilmirsən.

Özündən qaça bilmirsən, buna görə də narkotiklər ən yaxın sirdaşındır.

Bir zərrə heroini iyləyib yox olmaq istəyirsən.

Hər gün bir yataqda oyana-oyana bədəninlə birlikdə ruhunun da fahişələşdiyini, nimdaşlaşdığını görürsən.

Bundandır hamıya qarşı dikbaşlığın, “mən bir nömrəyəm” kimi eqotəsəllilərin...

Sabah o bədənin də əvvəlki kimi olmadığını anlayacaqsan.

Sən hamının gözündə bir müğənni yox, fahişəsən və bu fahişəliyin ömrünün də çox qalmadığını anlayırsan.

Amma sən öz dərdlərinə ağlamağı buraxırsan, sən bu bataqlıqdan xilas olmaq üçün əl-qol ata-ata daha da çox boğulursan, daha çox çirkaba batırsan.

Bütün telekanallarda nümayiş edilən o təmtəraqlı villanın içində öz köhnə evini, bacınla bölüşdüyün kiçik otağı arzulayırsan.

Amma o kiçik otaqda sən bu villanın xəyallarını qurmuşdun.

Xəyallar həmişə gözəl deyilmiş.

Bu nəhəng industriya sənin ancaq səsini istəmir, bədənini, çılpaqlığını, ən məhrəm sirlərini istəyir.

O sənin gizlinlərinin alverinə qurşanıb, onu sənin səsin maraqlandırmır.

Kütlə yenə də “çörək və tamaşa” tələb edir.

Onların mədəniyyətə olan vulqat tələbatı məhz şou-biznes hesabına doldurulur.

Sən isə bir matador kimi qanını silə-silə onları əyləndirməlisən.

Bu amansız aqibət hər bir maqazin məşhurunun aqibətidir.

Məşhurun hətta intiharı belə onu xilas etmir, bu intihar qurban istəyən kütlələrin qarşısına mass-media tərəfindən atılmış yağlı bir
tikədir.

İntihar belə sənin küncdə-bucaqda qalan, indiyənə qədər faş edilməmiş sirlərini ortaya tökər.

Beş qəzet artıq satmaq, 2 reytinq çox almaq, 10 dəfə artıq tıklanmaq təlaşı ilə sənin sirr çuvalın ələk-vələk olunar, həyatda bircə dəfə salam verdiyin adamların uydurduqları əhvalatlar manşetlərə çıxar.

Ölümün çox satdığı bu düzəndə ölüm də səni xilas etməz...

***

Cavid Zeynallının “Leyla” romanı hər şeydən qabaq aktual mövzusu etibarı ilə diqqət çəkir.

Televiziya ekranlarında parıltılı, qlamur həyat tərzləri ilə evimizə soxulan müğənnilərin ağrı və əzablarını bizə göstərir.

Sən demə, bütün bu məşhurluq bircə telefon zəngi ilə bitə bilərmiş.

Sən demə daim alqışlanan müğənni tuş gəldiyi bircə qarğışla sönə bilərmiş.

İlahidən gələn o səsin qarşısını şeytanın bircə təlqini kəsə bilərmiş.

Cavid Zeynallı ziyalı elitasının ikrahla baxdığı şou-biznes dünyasının içinə girərək ordakı faciələri realist bir planda bizə göstərir.

Çünki ikrahla seyr edilən, amma heç kəsin qopa bilmədiyi, hamının söyə-söyə baxdığı bu parıltı dünyasında sən demə faciəvi dramlar yatırmış.

Leyla gecə deməkdir, gecədə isə bütün parıltılar yox olur, hər şey zülmətə, şou-biznes dünyasının mahiyyəti olan zülmətə çevrilir.

Gənc bir jurnalistin Leyla yolunda başına gələn macəralar bizə Sizif əməyini xatırladır.

Bütün qapılan üzünə çırpılan Leylanın sonra bəxti açılsa belə əslində bu müvəqqəti xoşbəxtlikdir, amansız talenin onu yenə də vuracağını biz hətta romanın optimist sonluğunda belə duya bilərik.

Çünki burdan xoşbəxtliyə avtobus getmir... /kulis.az/

Yenililklər
27.03.20
Nərimanov irsinin öyrənilməsinə layiqli töhfə
25.03.20
Orxan Mərdan Koronavirusla Mübarizəyə Dəstək Fonduna ianə edib
23.03.20
Muzeyləri onlayn ziyarət etmək imkanı yaradıldı
23.03.20
Milli Kitabxana ölkəmizdə yaranan vəziyyətlə əlaqədar oxuculara onlayn xidmətlərini təklif edir
23.03.20
Antonio Tabukkinin "İzabel üçün. Mandala" romanına ön söz
23.03.20
Məhəmməd İqbal - İlahi eşq və milli düçüncə şairi
23.03.20
Türkiyəli rejissor Xocalı soyqırı haqqında film çəkəcək
21.03.20
Antonio Tabukkinin “İzabel üçün. Mandala” romanı çap edilib
16.03.20
Elmira Axundova - Məmməd Orucun "Oyun havası"
15.03.20
Anar: “Koronavirusa görə yaşlı üzvlərimizin işə gəlməsinə məhdudiyyət qoyulacaq”
15.03.20
Qalib Şəfahətin "Sandıq" romanı çap olunub
14.03.20
Cəlil Cavanşirdən yeni kitab - "Eşq və intihar"
13.03.20
“Tarix və Tale” romanına dünyanın “şəxsiyyət vəsiqəsi” demək olardı, amma…
12.03.20
“Wall Street”də Nigar Əliyeva tərəfindən açılmış “America IDream” şirkəti
12.03.20
İçərişəhərdə keçirilməsi nəzərdə tutulan Novruz tədbirləri ləğv edilib
12.03.20
Xalq yazıçısı səfir təyin edildi
11.03.20
Fevralda ən çox satılan Azərbaycan ədəbiyyatının siyahısı
11.03.20

İstanbulda qədim və nadir Azərbaycan xalçalarının sərgisi açılacaq

11.03.20
“Avroviziya-2020"-də Azərbaycan təmsilçisinin mahnı və klipi təqdim edilib
10.03.20
Səxavət Sahilin “İsanın qadını” romanı 2-ci dəfə nəşr olundu
08.03.20
Müşfiq Şükürlü - Anaravirus
08.03.20
Təranə Vahid - Xırda bəhanələr
06.03.20
Yazıçı Xanəmir Telmanoğlunun yeni kitabı çap olunub
06.03.20
Balaca əclafın sayəsində keçmişinə boylanan qəhrəman - Cəlil Cavanşirin romanı haqda
06.03.20
200 min manat büdcəsi olan “Ədəbiyyat qəzeti nə üçün 15-20 manat qonorar verməlidir?
06.03.20
“Ustad” jurnalının 34-cü sayı nəşr olunub
06.03.20
Səxavət Sahil - Təmənnasız yazmaq
05.03.20
Misirdə yeni mumiyalar məskəni aşkar edilib
05.03.20
Səməd Mənsurun əsərlərindən ibarət toplu çapdan çıxıb
05.03.20
Vasif Əlihüseyn - Darıxmağın beşiyidi bu şəhər 
05.03.20
“İmadəddin Nəsimi - tədqiqlər, məqalələr, məruzələr” kitabı nəşr olunub
04.03.20
Şərif Ağayar - Cana yaxın hekayələr
04.03.20
Qismət Rüstəmov - "Təki başqa ölkədə kitabım çıxsın” düşüncəsi çox primitiv düşüncədir
03.03.20
Rəhman Bədəlov: "Zərdabi və onun “Əkinçi” qəzeti bizim hər şeyimizdir." - VİDEO
03.03.20
Yazıçılara rəhminiz gəlsin - Çingiz Abdullayev yazır
03.03.20
“Suğra və oğulları” filmi bu il kinosevərlərə təqdim olunacaq
03.03.20
Mirzə Baxış Nadimin şeirlər toplusunun ikinci kitabı çapdan çıxıb
03.03.20
Professor Asif Hacıyevin yeni monoqrafiyası çapdan çıxıb
03.03.20
Xaricdə təhsil alan azərbaycanlı: "Ankaranı sevdik, bağlandıq, ikinci vətənimiz oldu" - MÜSAHİBƏ
03.03.20
Hacı Zeynalabdin Tağıyevin “İçərişəhər” metrostansiyası qarşısındakı heykəli belə olacaq - VİDEO
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.