Məhərrəm Şəmkirli - Qələminə, sözünə şükür
07.04.15

Artpress.az Məhərrəm Şəmkirlinin həkim-yazar Qalib Şəfahət haqqında məqaləsini təqdim edir.

Müxtəlif peşə sahiblərinin şair,yazıçı,rəssam, heykəltaraş, bəstəkar, hətta müğənni olması belə təəccüblü deyil. Həyatdır və insanlar da yaxam dövründə onların bacardığı, ruhunu daha çox qidalandırdığı, doyurduğu peşəni bəyənir, seçir. Bəzi insanlar illərlə çalışıb,oxuyub əldə etdiyi ixtisası, peşəni birdən şairliyə, yazıçılığa, rəssamlığa, heykəltaraşlığa, bəstəkarlığa, müğənniliyə dəyişir və beləcə yaşamağa,yaratmağa davam edir. Elələri də var ki, hər ikisini də paralel olaraq ömrünün lokomotivinə çevrir. Belə insanlardan biri də özünə, sənətinə, yaradıcılığına hörmət etdiyim şair, həkim-kardioloq Qalib Şəfahətdir.

Qalib bəylə tanışlığımız "Kitab evi"ndə yazıçı Şəhla Aslanın "Qutsal dönüş" kitabının imza günündə oldu. Bu tanışlıqdan hər ikimiz məmnunluq duyduq. Bu tədbirdən və görüşdən ən böyük qazancım Şəhla xanımın "Qutsal dönüş", Qalib bəyin isə iki- "Mənə ürək verin", "Əllərimdəki göy üzü" adlı  kitabları oldu.

Qalib Şəfahət ixtisasca həkimdir, özü də kardioloq. Məhz elə ilk kitabının adını da ixtisasına uyğun olaraq "Mənə ürək verin"qoyub. Kitab "Həkim ocağının hənirtisindən" şeri ilə açılır.

Əl açan əlləri boş qayıtmayır,
Gözlərdə bir niskil,yaş qayıtmayır.
Ümidi qırılan puç qayıtmayır,
Həkim ocağının hənirtisindən.


O, təkcə şeirlər yazmaqla kifayətlənmir, eyni zamanda  insanların sağlamlığının keşiyində də dayanır. Çox doğru olaraq kitaba ön söz yazan şair Musa Ələkbərli onu belə xarakterizə edir: "Sənə o ürəyi Tanrı verib, o, həqiqətən də poeziya ilə döyünən bir ürəkdir,vurğusunu, ritmini təmizlikdən, saflıqdan, gözəlliyə pərəştişdən, heyrətdən alır,sən o ürəyi ac qoyma, yaz-yarat, sənə ürək, könül verən oxucularının yolunu gözlə".

Artıq bu gün şair oxucularını yox, oxucuları onun şeirlərinin yolunu gözləyir. Qabil Şəfahət poeziyasında yenilik həvəsi, yeni söz demək istəyi güclü olduğuna görə oxucunu özünə çəkir, onu düşündürür, onda yüksək hissilər aşılayır. Onun Vətənə, anaya, torpağa, sevgiyə,həyat hadisələrinə  həsr etdiyi şeirlərdə bunu aydın görmək olar.

Əllərin boşdurmu?
Əllərini ver mənə.
Girib ovcuna dincəlmək istəyirəm.


İnsan həyatda hər şeyə- qəmə, qüssəyə, sevgiyə, sevincə, deməyə, gülməyə də alışa bil ir. Amma ölümə alışmaq,onunla hər gün görüşmək,dil tapıb danışmaq, hətta ondan möhlət alıb öz qəbrini özün qazmaq da olurmuş demə. Bu razılaşmanı,bu anlaşmanı şair "Ta ölümə alışmışam" şeirində oxucularına aşağdakı misraları ilə belə çatdırır:

Hər gün ölüb,dirilirəm
Ta ölümə alışmışam.
Öldüyüm günü bilirəm
Mən ölümlə danışmışam.


 Atalardan qalma belə bir məsəl var. Deyir,sən sözünü de, söz yiyəsi özü götürəcək.Amma bu gün sözü sanki havaya deyirsən,nə götürən var,nə də eşidən. Onda şair məcburiyyət qarşısnda qalıb belə deir:

Ay sözümün Sahibi
Gəl sözünə yiyə dur.


Axı bu sözlərin ayağı yalın, başı da açıq olduğuna görə tənha qalıb tənhalığa öyrəşib. Bu üzdən də hamıdan uzaqlaşıb, kiminsə ona daş atıb xətər yetirməyindən qorxur.  

İnsanın ən böyük arzusu, istəyi daima sevinmək, şadlanmaqdır. Bayram günlərində yaxınlarından,onu istəyənlərdən, o istədiklərindən hədiyyə ummaq da təbiidir. Amma çox təəssüf  ki, qayğı yükünün ağırlığından hər zaman isdədiyini xırda bir hədiyyə ilə belə sevindirib,könlünü açmaq gücündə olmursan.Şair bu halını incə bir yumor diliylə belə təsvir edir:

Bayram günü evə
Gec gələsən.
Əlində gül buketi olmaya
Sakitcə keçəsən otağına-
 Lap dinməz uzanasan
Yatağına,
Gözlərin dikilə tavana
otağa sükut çökə,
Sonra ürəkdən güləsən,
Səni incitmək asan...


Qalibə görə insanlar xəstələnən kimi sözlər də xəstələnir. Xəstələn sözlərin dərdini tapan şair bu xəstəliyin dərmanını da tapır. Bundan sonra sözü ayağa qaldırmaq,ona sağlam həyat vermək  asanlaşır. Amma bir şeydə var ki, sözlərin də insan kimi dərd-sərini tapmaq çətin olur. Buna baxmayaraq sözlər hələm-hələm xəstəliyə boyun əymirlər, mətin dayanırlar.

Həmi xəstəyə baxdım,
həm sözə baxdım
Bir təbib ürəyim sözə çevrildi.- deyir şair.


Bütün şairlər kimi Qalib Şəfahətin də yaradıcılığında müharibə mövzusu öz əksini tapmışdır. Onun Milli Qəhraman Mübariz İbrahimova həsr etdiyi "G edəsən" şeirini həyacansız oxumamaq mümkün deyil.

Gözünə dolan dərdləri,
Əlində ölən dərdləri,
Dərində qalan dərdləri,
İp salıb,çəkib gedəsən.


Sevgilisindən ayrılan aşiq peşmançılıq hissini ifadə edə bilməməkdən harda olduğunu bilmir. Az qala yalvaracaq bir şəkildə ona müraciət edir ki, nə olar heç olmasa mən ə yerimi de. Əgər demisənsə onda məni səndən əvvələ qaytar. Qaytar ki,bəlkə yaşadım, yoxsa belə bir tənhalığa dözə bilməyəcəm.İnsanın əvvəlki halına dönməsi,qayıtması bir az çətin məsələdi. Qalib kiçik bir şeirində böyük fikir söyləyib. Ümumiyyətlə şairin şeirlərində uzunçuluq, yoruculuq yoxdur,deyim yeni, söz fikir yüklüdü.

Qabil təkcə sevgidən,həyatdan,ölümdən yoz,həm də nöqsanlardan yazır. Heç kimə sirr deyil ki,bu gün məzar yerlərini dəllalar həraca çıxarıblar,istədikləri qiymətə satırlar. Bu üzdən də mərhumun yaxınları borca-xərcə düşürlər. Hər birimizin boyuna uyğun gələn torpaq, çoxumuzun cibimizə uyğun gəlmir. Xalq arasında deyilir ki,torpağın üzü qara, gözü acdı, hər şeyi udur, gizləyir, bircə yaxşı əməldən, yaxşı izdən başqa. Şerin sonunda şair nəsiət kimi üzünü insanlara tutub deyir: "Ey!.. İnsan oğlu, İndidən düşün - Torpaqda özünə yer tapmağa..."

İnsanın ömrü gəldi, getdi.Sözün ömrü əbədi yaşardı.Qalib sözünü əbədi yaşarlı etmək üçün əlinə qələm alıb. Qələminə, sözünə şükür Qalib bəy.

Artpress.az

Yenililklər
27.01.23

Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun Bəyanatı

27.01.23
Vaqif Bayatlı Odər: "Qarabağdan ancaq Azərbaycanın Türk və Şərəf Damarını keçirməklə nəyəsə nail olmaq olar"
27.01.23
Günay Əfəndiyeva TDT-nin Macarıstandakı Nümayəndəliyini ziyarət edib
26.01.23
“Filologiya və sənətşünaslıq” jurnalının növbəti sayı çap olunub
24.01.23
“Qeyri-maddi mədəni irsin qorunması haqqında” qanun layihəsi hazırlanacaq
24.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu Türkiyə Cümhuriyyətinin 100 illiyi münasibətilə İstanbulda sərgi təşkil edib
24.01.23
Antonis van Deykin əsəri 3 milyon dollara hərraca çıxarılıb
23.01.23
"İnanıram" tamaşasının premyerası olub
23.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu ilə Türk Tarix Qurumu bir araya gəlib
23.01.23
Qara Qarayevin əsərləri Filarmoniyada səslənəcək
20.01.23
Günay Əfəndiyeva Ankarada Türkiyə Ali Təhsil Şurasının (YÖK) rəhbəri Erol Özvar ilə görüşüb
18.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu qarşılıqlı əməkdaşlığı daha da gücləndirir
16.01.23
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun Şuşa ilə bağlı layihələri davam edir
11.01.23
Vaqif Osmanov - Kimdir günahkar, insanlarmı, yoxsa zaman?
06.01.23
“Poetika.izm” jurnalının növbəti sayı çap olunub
05.01.23
“Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığı” jurnalının növbəti sayı çap olunub
30.12.22
Əhməd Cavad 130: “Mən bir Turan yolçusuyam”
29.12.22
“Ömər Faiq Nemanzadə” fotoalbomu nəşr olunub
29.12.22
İki beynəlxalq Türk təşkilatı bir arada
26.12.22
Azərbaycanın dünya ədəbiyyatındakı boş qalmış yeri - Kənan Hacı yazır
26.12.22
Almaxanım Əhmədli və sənət dostları İsveçdə konsert verib
26.12.22
Günay Əfəndiyeva Astanada keçirilən Mərkəzi Asiya Media Forumunda çıxış edib
24.12.22
Ədəbiyyat İnstitutunda Kamran Məmmədovun 100 illik yubileyi qeyd olunub
23.12.22
Bu il hərraclarda satılan ən bahalı rəsm əsərlərinin adı açıqlanıb
23.12.22
Günay Əfəndiyeva Qazaxıstan İnformasiya və sosial inkişaf naziri ilə görüşüb
22.12.22
Əziz Dövlətabadinin “Süxənvərani-Azərbaycan” kitabı çapdan çıxıb
22.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun prezidenti Qazaxıstanın mədəniyyət və idman naziri ilə görüşüb
22.12.22
“Atabəylər: Şəmsəddin Eldəniz” layihəsinin musiqi tərtibatı üzrə müsabiqə elan edilib
21.12.22
“II Sumqayıt Kitab Sərgisi”nin proqramı açıqlandı
21.12.22
Günay Əfəndiyeva Qırğız Dövlət Dil və Dil Siyasəti üzrə Milli Komissiyanın sədri ilə görüşüb
20.12.22
“Mifoloji lüğət” kitabı işıq üzü görüb
20.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunda “Türk dövlətləri: Şərq və Qərb arasında körpü” adlı dəyirmi masa keçirilib
19.12.22
Aleks de Val - Aclıq və feminizm
19.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun birgə əməkdaşlığı ilə beynəlxalq elmi konfrans keçirilib
19.12.22
“Sonuncu korifey” – Ədəbiyyatımızın “Don Kixot”u
17.12.22
Hamlet İsaxanlının “Mənim Qarabağım və ya Qarabağ düyünü” kitabının təqdimatı keçirilib
16.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun əlaqələri Avropa məkanında daha da genişlənir
16.12.22
AMEA-da “Akademiyanın Şuşanaməsi” ədəbi-tarixi ənənə və gələcəyə baxış” adlı konfrans keçirilib
16.12.22
Təranə Vahid - Dəfn nəğmələri
15.12.22
Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu və Bursa Uludağ Universiteti arasında əməkdaşlıq protokolu imzalanıb
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.