Əli Şirin Şükürlü - Həyat tamaşaya boylanır zaldan
15.05.17

yağış, gölməçə və günəş

yağış

yağış yağış
 
yağış yağış yağış

yağış yağış yağış yağış...
gölməçə gölməçə... gölməçələr

yağış yağış yağış yağış...

yağış yağış yağış...
 
yağış yağış...

yağış...
 
gün çıxır

gün çıxır gün çıxır

gün çıxır gün çıxır gün çıxır

gün çıxır gün çıxır gün çıxır gün çıxır...
quruyur gölməşələr

yenə yağış
yenə yağış yenə gölməçə
yenə yağış yenə gölməçə yenə günəş

..........................................................

yaranan hər şey
öz-özünü sonsuz təkrar edər

... – 01.04.2017 



şair və aktyor

deməli belə: mən bayılda yaşayıram,
ikimərtəbəli evin birinci mərtəbəsində.
pilləkənlə qalxıram yaşadığım mənzilə,
pilləkənlə də enirəm.
şeir yazır, elmlə baş qatıram.
hər qalxıb-enmədə həm azalır,
həm də çoxalıram. bilirsiz niyə? -
axı yaşamaq daha çox itirməkdi əslində.

qalxırsan, sonra enirsən. enirsən, sonra da
qalxırsan. təzədən enirsən... və təsviri
sinisoid əyrisinə bənzəyər, lakin və lakin 
enmələr hardasa qalxmaları üstələr; nə vaxtsa
çevrilib düz xəttə enmə əyrisi yerlə bərabər olar –
həyat kardioqraması çəksən şəklini.  

o isə aktyordu. həm də rejissorluq edir.
mənzili yasamalda doqquzmərtəbəli evin
yeddinci mərtəbəsində.
əsasən liftlə qalxıb-enir mənzilinə. amma
nə də olsa o da qalxıb-enər daima.

neçə ildi dostluq edirik. oturub
bəzən uzun-uzadı söhbət edirik
şeirdən, sənətdən və zəmanədən.

neçə ildi ayr-ayrı mənzillərdə yaşasaq da
ikimiz də
“eyni yolu gedirik Zaman kişi” ilə əl-ələ.
mənim saçım ağarır get-gedə, onun saçı tökülür.

amma bir məsələ var – çox qəribədi;
hər dəfə ayr-ayrı insan olaraq
fərqimiz barədə düşünərkən
ağlıma ilk gələn bu fikir olur:
o, liftlə qalxıb-enir mənzilinə,
mən pilləkənlə.
                                                                           
 ... – 13.01.2016     


Teatr + Həyat

Teatr.
Həyat-tamaşa başlayır.

Açılır pərdələr.

Səhnədə aktyorlar;
sevgi, nifrət, ayrılıq,
sevinc, kədər, göz yaşı...

Zalda tamaşaçılar;
heyrət, sevgi, sevinc,
həsrət, kədər, göz yaşı...

İki müstəvi – bir-birinə paralel:
səhnə və zal.
Birində aktyorlar, birində tamaşaçı.
Birində tamaşa, birində həyat.

Azca məsafə var
səhnə və zal arasında;
cəmi bir neçə addımla ölçülər.
Həyat tamaşaya boylanır zaldan,
tamaşa həyata səhnədən. 

Bitir tamaşa. Təzim, alqışlar.
Enir pərdələr.
Səhnədən aktyorlar çıxır. Zalı
tərk edir tamaşaçı.

Bir tamaşaçı bir aktyoru sevir,
gözləyir teatrın qarşısında həsrətlə.
Budur... aktyor gəlir,
sıxılır məsafə, kəsişir paralel müstəvilər

və həyat...
 
Gözləyin, əziz aktyorlar,
tamaşa-həyat başlayır. İndi
hamı həm oyunçu, həm də tamaşaçı.
 
Açılır pərdələr...
Enir pərdələr. 
                                                  ... – 11.03. 2013



Yenililklər
27.03.20
Nərimanov irsinin öyrənilməsinə layiqli töhfə
25.03.20
Orxan Mərdan Koronavirusla Mübarizəyə Dəstək Fonduna ianə edib
23.03.20
Muzeyləri onlayn ziyarət etmək imkanı yaradıldı
23.03.20
Milli Kitabxana ölkəmizdə yaranan vəziyyətlə əlaqədar oxuculara onlayn xidmətlərini təklif edir
23.03.20
Antonio Tabukkinin "İzabel üçün. Mandala" romanına ön söz
23.03.20
Məhəmməd İqbal - İlahi eşq və milli düçüncə şairi
23.03.20
Türkiyəli rejissor Xocalı soyqırı haqqında film çəkəcək
21.03.20
Antonio Tabukkinin “İzabel üçün. Mandala” romanı çap edilib
16.03.20
Elmira Axundova - Məmməd Orucun "Oyun havası"
15.03.20
Anar: “Koronavirusa görə yaşlı üzvlərimizin işə gəlməsinə məhdudiyyət qoyulacaq”
15.03.20
Qalib Şəfahətin "Sandıq" romanı çap olunub
14.03.20
Cəlil Cavanşirdən yeni kitab - "Eşq və intihar"
13.03.20
“Tarix və Tale” romanına dünyanın “şəxsiyyət vəsiqəsi” demək olardı, amma…
12.03.20
“Wall Street”də Nigar Əliyeva tərəfindən açılmış “America IDream” şirkəti
12.03.20
İçərişəhərdə keçirilməsi nəzərdə tutulan Novruz tədbirləri ləğv edilib
12.03.20
Xalq yazıçısı səfir təyin edildi
11.03.20
Fevralda ən çox satılan Azərbaycan ədəbiyyatının siyahısı
11.03.20

İstanbulda qədim və nadir Azərbaycan xalçalarının sərgisi açılacaq

11.03.20
“Avroviziya-2020"-də Azərbaycan təmsilçisinin mahnı və klipi təqdim edilib
10.03.20
Səxavət Sahilin “İsanın qadını” romanı 2-ci dəfə nəşr olundu
08.03.20
Müşfiq Şükürlü - Anaravirus
08.03.20
Təranə Vahid - Xırda bəhanələr
06.03.20
Yazıçı Xanəmir Telmanoğlunun yeni kitabı çap olunub
06.03.20
Balaca əclafın sayəsində keçmişinə boylanan qəhrəman - Cəlil Cavanşirin romanı haqda
06.03.20
200 min manat büdcəsi olan “Ədəbiyyat qəzeti nə üçün 15-20 manat qonorar verməlidir?
06.03.20
“Ustad” jurnalının 34-cü sayı nəşr olunub
06.03.20
Səxavət Sahil - Təmənnasız yazmaq
05.03.20
Misirdə yeni mumiyalar məskəni aşkar edilib
05.03.20
Səməd Mənsurun əsərlərindən ibarət toplu çapdan çıxıb
05.03.20
Vasif Əlihüseyn - Darıxmağın beşiyidi bu şəhər 
05.03.20
“İmadəddin Nəsimi - tədqiqlər, məqalələr, məruzələr” kitabı nəşr olunub
04.03.20
Şərif Ağayar - Cana yaxın hekayələr
04.03.20
Qismət Rüstəmov - "Təki başqa ölkədə kitabım çıxsın” düşüncəsi çox primitiv düşüncədir
03.03.20
Rəhman Bədəlov: "Zərdabi və onun “Əkinçi” qəzeti bizim hər şeyimizdir." - VİDEO
03.03.20
Yazıçılara rəhminiz gəlsin - Çingiz Abdullayev yazır
03.03.20
“Suğra və oğulları” filmi bu il kinosevərlərə təqdim olunacaq
03.03.20
Mirzə Baxış Nadimin şeirlər toplusunun ikinci kitabı çapdan çıxıb
03.03.20
Professor Asif Hacıyevin yeni monoqrafiyası çapdan çıxıb
03.03.20
Xaricdə təhsil alan azərbaycanlı: "Ankaranı sevdik, bağlandıq, ikinci vətənimiz oldu" - MÜSAHİBƏ
03.03.20
Hacı Zeynalabdin Tağıyevin “İçərişəhər” metrostansiyası qarşısındakı heykəli belə olacaq - VİDEO
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.