Nemət Mətin - İsanın qadını və ya Səxavət Sahilin "Məhəbbət" obrazı
27.12.21













Pisliyə məğlub olma, pisliyə yaxşılıqla qalib gəl.

(İncil)

 Mariya Maqdalena. Haqqında əfsanələr dolaşan qadın. Dəqiq kimliyi bilinməyən incə varlıq. İsanın bağışladığı, yoxsa sevdiyi qadın?! Müqəddəs, əfsanəvi, mistik mətnlərdə həmişə bir ümid işığı olur. Mariya həmin işıqdır. Fahişə olubsa belə İsa onu bağışlayıb. Bu o deməkdir ki, fahişə də olsan bağışlanmaq şansın vardır. Başqa bir versiyaya görə o dövrdə bir çox ailələr kimi vergi yüksək olduğundan Mariyanın atası da qızını vergi qarşılığında satıb. Ona görə Mariya bu yola düşüb. Yazılanlara inansaq Mariya İsanın çarmıxa çəkildikdən sonra səmaya qalxdığını görən yeganə insandır.

 Məhəbbət. Kənddə böyümüş, vaxtından tez dalı-döşü qabaran qız. Kişilərin görəndə işıldayan gözlərinə məhəl qoymayan gözəl xanım. Savadsızlığın və mentalitetin əsirinə çevrilmiş zərif məxluq. Pul qarşılığında heç kimi yaxına buraxmayan, əksinə ürəyinə yatanın altına uzanmaqdan zövq alan Məhəbbət.

 Səxavət Sahil yerli Mariya Maqdalena obrazını uğurlu yaradıb. Bütün çatışmazlığı fonunda, düşdüyü çətinliklərə ramən, yenə də mübarizə aparan qadın obrazı oxucuda maraq oyatmaya bilməz. Qadın həbsxanası, fahişəlik, məcburi ərə getmə prosesi, toy gecəsi, cinayət, zorlanma hadisəsi, tənhalıq baş obrazda dərin mənəvi zədə buraxmaya bilməzdi. Məsih belə onu xilas etmək üçün gəlmişdi. Məhəbbətsə gecikdi. Ona ruh üfürəcək ağaca çatmadı. Qurudu ağac...

 Corctaun Universitetinin professoru Apostolos Kappadona  Leonardo Da Vinçinin “Sonuncu şam yeməyi” əsərində İsa və həvariləri arasında əyləşmiş qadının Mariya Maqdalena olmasını qəribə iddia hesab edərək deyir: “Bu tamamilə feminist teologiya, yaxud teologiyanın postfeminist dövrünə uyğundur. Amma həqiqət ola bilməz. “Sonuncu şam yeməyi” əsərində bəzən İsa masanın başında, bəzən ortasında təsvir olunur. Lakin bütün hallarda yalnız həvarisi Yəhya İsanın yanında əyləşir. XX, XXI əsr anlayışı ilə baxsaq, Yəhya soft və femen bir gənc təsiri bağışlayır. Leonardonun əsərində həmçinin saqqalı olmayan və feminist kimi görünən başqa bir gənci görürük. Amma orta əsrlərdən fərqli olaraq, bu gün bizim kişi və qadına aid etdiyimiz bir sıra şeylər XV əsr dəbi ilə eyni deyil. O qadın və kişi də ola bilərdi”. Səxavət Sahilin "Məhəbbət"i isə tam reallığa uyğunlaşmış obrazdır. Kurt Vonnegut demişkən yazıçı gərək qəhrəmanına qarşı sadist olsun. Onu ən çətin vəziyyətlərə salsın və yalnız belə olan halda çirkab içindən çıxanda necə davranacağı maraq doğuracaq.

 Kitabı birnəfəsə oxudum. Baxmayaraq ki, acı, kədərli səhnələr çox idi. Son illər Azərbaycan ədəbiyyatından oxuduğum romanlar içində maraq oyada bilən tək-tük əsərlərdən biri oldu. Müəllifin yazı dilində nə sünilik gördüm, nə də obrazlarının ideallaşdırılmasını. Amma sonluq uğursuz alınıb. İntihar edən Məhəbbət Mariya Maqdalena kimi İsanın səmaya “qalxmasını” görməyəcək. Bəlkə də uğurlu sonluq sayıla bilərdi, əgər Hidayət onun sönmüş bəxtini oyatmağa cəhd etməsəydi. /Edebiyyat.az/

Yenililklər
03.10.24
Azərbaycan dastanlarınıın folklor semantikası
27.09.24
“Əta Tərzibaşı Kərkükün milli tədqiqatçısı” adlı kitabın təqdimatı olub
27.09.24
Lütviyyə Əsgərzadənin “Şeyx Məhəmməd Rasizadə” kitabı işıq üzü görüb
27.09.24
“Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığı” jurnalının növbəti sayı çap olunub
27.09.24
Vaqif Yusiflinin “Məmməd Araz dünyası” kitabı işıq üzü görüb
27.09.24
Azad Qaradərəli - Kədərli yazların doğurduğu sevinc
09.09.24
Azərbaycan yazıçısının kitabı Təbrizdə nəşr olunub
09.09.24
“Əbdürrəhim bəy Haqverdiyev. Nəşr edilməmiş əlyazmaları”  kitabı nəşr edilib
09.09.24
Venesiya Film Festivalında “Qızıl Şir” mükafatının qalibi məlum olub
08.09.24
Venesiya Film Festivalında Azərbaycan filmləri nümayiş olunub
07.09.24
Şərqşünaslıq İnstitutunda “Əhməd Nədimin poetikası” kitabı çapdan çıxıb
27.08.24
Azad Qaradərəli - Alman şərqşünasın hekayələrim haqqında yazdıqları
09.08.24
Milli kino günündə “Tənha insanın monoloqu”
08.08.24
Turan Film Festivalı Laçın şəhərində keçiriləcək
02.08.24
Federiko Qarsia Lorka -  Bu çılpaq bədən at nalları dəyməyən...
12.07.24
Yelisaveta Baqryana - Ah, belə gecələr əzabdır dostum!
11.07.24
Azad Qaradərəlinin əsərlərinin beşinci cildi cap olunub
08.07.24
“Narqız” qısametrajlı animasiya filminin istehsalı davam edir
05.07.24
"Dünya ədəbiyyatı" jurnalının Çeçenistan sayı işıq üzü görüb
03.07.24
“Ulduz” jurnalı oxucuların görüşünə yeni təqdimatda gəlib
02.07.24
Frans Kafka - Hökm
25.06.24
Mədəniyyət Nazirliyi senzura ittihamlarına aydınlıq gətirib
25.06.24
Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqı Şirvanda kino günlərinə başlayır
22.06.24
Şahid ifadəsi - Zərdüşt Əlizadə yazır...
13.06.24
“Divanü lüğat-it-türk”ün II və III cildləri nəşr olunub
13.06.24
“Ulduz” jurnalının may nömrəsi çap olunub
13.06.24
Azərbaycanda aparıcı teatrların siyahısı təsdiqlənib, işçilərin maaşları artırılıb
05.06.24
Özbəkistanlı şairlərin şeirləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilərək nəşr olunub
05.06.24

Qulu Ağsəs haqqında yeni kitab çap edilib

24.05.24
Kino şirkətlərinə yeni imkan: post-prodakşna dəstək
22.05.24
Kənan Hacı - Salman Mümtaz Leninə nə deyəcəkmiş?
22.05.24
2024-cü ilin Ədəbiyyat üzrə Beynəlxalq Buker Mükafatının qalibi məlum olub
21.05.24
Professor Edmund Herziq: Nizami Gəncəvinin əlyazmalarının vahid kataloqu üç dildə nəşr ediləcək
21.05.24
Azərbaycanda iki teatrın adı dəyişdirilir və işçilərinin maaşı artırılır
20.05.24
“Linqvistik nəzəriyyənin əsasları” kitabı nəşr olunub
20.05.24
Hüseyn Arifin anadan olmasının 100 illiyi münasibətilə “Arxada qalan illər” adlı kitab nəşr edilib
20.05.24
Fransada azərbaycanlı rəssamın fərdi sərgisi keçirilib
15.05.24
Ülvi Babasoyun “Ədəbiyyatda postmodernizm: oyun estetikası” kitabı təqdim olunub
09.05.24
Həcər Atakişiyeva - Məhəmməd Füzulinin poeziyasının dili və üslubi xüsusiyyətləri
06.05.24
Həmid Herisçi: Öz adıma ədəbiyyat müharibəmi bitirdim
©2012 Avanqard.net Muəllif hüquqları qorunur. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.